reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michal Maruška

Michal Maruška

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek, ktorý sa snaží prežiť v tejto dobe tak, aby mohol spokojne uživiť rodinu a žiť aspoň priemerný život. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Prečo som sa ľadom oblial? Lebo!

Michal Maruška

Prečo som sa ľadom oblial? Lebo!

Reakcia na to, ako reagujú ľudia na tento fenomén a ako som to pochopil ja.

  • 26. aug 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 744x
  • 1
Bojovať sa oplatilo, ženy boli diskriminované.

Michal Maruška

Bojovať sa oplatilo, ženy boli diskriminované.

Keď som pred tromi rokmi písal blog o nespravodlivom výpočte druhej-reťazovej materskej, tak som myslel, že som už vyčerpal všetky možnosti. Mýlil som sa. Stále som túto tému otváral na rôznych miestach, až mi redaktorka jedného denníka poradila, že ak si myslím, že je to diskriminácia, tak na to tu máme Slovenské národné stredisko pre ľudské práva. Tu začalo finále niekoľkomesačného boja jeden proti celému systému.

  • 28. júl 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Druhá (reťazová) materská a diskriminácia pri jej výpočte

Michal Maruška

Druhá (reťazová) materská a diskriminácia pri jej výpočte

To, že sociálne zákony v našom štáte sú pre bežného pracujúceho človeka veľkou neznámou, je bežné a obyčajne sa začne o tieto záležitosti zaujímať až keď to naozaj potrebuje - PNka, nezamestnanosť, invalidita a samozrejme materská. Presne o materskú sme sa začali zaujímať ani nie tak pri prvej, ale až pri druhej materskej. Normálne si matka povie pri prvej materskej veď čo, veď je to tých 60% z platu čo to zvyšovali z 55% a druhú? To ani netreba riešiť, veď rátam s tým čo som mala... a zrazu: "Ale nie! To mi vážne dali nižšiu druhú materskú ako prvú? Veď ju zvyšovali!" a ani nevie ako a poctivo zarábajúci človek (obyčajne matka) zistí, že si vybral zlé povolanie a je diskriminovaný...

  • 15. nov 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
reklama
SkryťZatvoriť reklamu